مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-15اقتصادي

فارس من|نواقص موجود در پایانه مرزی میلک باید طی دو ماه آینده برطرف شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پایانه میلک یکی از ورودی های کشور است و باید نواقص موجود در این پایانه حداکثر طی دو ماه آینده برطرف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به دنبال ثبت سوژه، تعطیلی بازارچه گمشاد سیستان و بلوچستان در سامانه فارس من، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد:  با توجه به موقعیت میلک مرز و پایانه مرزی میلک از نظر صادرات و واردات برای ایران و افغانستان اهمیت بسیاری دارد.

ماندانا زنگنه افزود: با توجه به اهمیت پایانه مرزی میلک برای دو کشور ایران و افغانستان باید مصوباتی بررسی و به تصویب برسد که در نتیجه آن ها تردد ناوگان ترانزیتی در مرز میلک تسهیل یابد و این تسهیل ماندگار باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای سهولت تردد در پایانه مرزی میلک نیاز است تا دو مسیر رفت و برگشت برای خودروهای عبوری ایجاد شود و علاوه بر آن ساعت تردد مشخصی برای ناوگان ترانزیتی و سایر خودروها مشخص شود تا تردد در این پایانه سرعت گیرد.

زنگنه با اشاره به اینکه برای حفظ امنیت پایانه مرزی میلک باید طبق مصوبه شورای تامین استان عمل شود بیان کرد: پایانه میلک یکی از ورودی های کشور است و باید نواقص موجود در این پایانه حداکثر طی دو ماه آینده برطرف شوند و نباید گذاشت بهانه ای در نحوه فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|نواقص موجود در پایانه مرزی میلک باید طی دو ماه آینده برطرف شوند

فارس من|نواقص موجود در پایانه مرزی میلک باید طی دو ماه آینده برطرف شوند